SV Group Rješenja SV Group aplikacije Životno osiguranje

Životno osiguranje

Projektiranje, izrada, uvođenje i održavanje aplikacija za životno osiguranje

Aplikacija za životno osiguranje omogućava korisniku rad u informatičkoj okolini na poslovima evidentiranja i obrade ugovora/ponuda za životno osiguranje, bolesničko osiguranje, osiguranje od nezgode i osiguranje imovine.

Rješenja omogućavaju izvođenje sljedećih poslova:

  • Zaprimanje, ažuriranje, brisanje i storniranje ponuda za osiguranjem, neovisno da li se radi o pojedinačnim ili kolektivnim ugovorima za više osiguranika. Upis i ispravak ponuda kontrolira se na temelju cjenika osiguranja i faktora za obračun agencijske i suradničke provizije, što ujedno omogućava i trenutni izračun provizije za suradnika i agenciju. Zaprimljene ponude pomoću elektronskog medija dostavljaju se osiguravajućim društvima na daljnju obradu.
  • Ponude se mogu pretraživati po više entiteta kao što su: broj ponude/ugovora, JMBG ugovaratelja, prezime i ime ugovaratelja odnosno osiguranika, broj žurnala, itd.
  • Realizacija ugovora prati se na temelju mjesečnih uplata. Na temelju uplaćenih mjesečnih rata prati se rad suradnika i agencije u cjelini.
  • Pregled ponuda moguće je kontrolirati na zaslonu ekrana ili ispisati na pisač po raznim kriterijima kao što je npr:

– pregled ponuda za određeno razdoblje po osiguravajućem društvu, vrsti osiguranja i/ili cjeniku

– pregled uplata za određeno razdoblje

– pregled uplata za određenu ponudu

– popis ponuda koje dospijevaju na naplatu određenog mjeseca

– pregled ponuda i uplata za određenog suradnika ili grupu suradnika

Na temelju suradničkih ugovora formira se evidencija suradnika, a ista se može pretraživati na temelju JMBG-a, prezimena i imena i suradničkog broja. U evidenciju suradnika ugrađeni su svi parametri neophodni za obračun suradničke provizije kao što je npr. status suradnika u hijerarhiji, vrijednost ostvarenog učinka u DEM, PDV, porez i prirez. Unutar ovog segmenta omogućena je dodjela korekcijskih bodova i storno bodova, prijenos suradnika iz grupe u grupu kao i njihovih struktura. Omogućeno je formiranje popisa suradnika po sljedećim kriterijima:

– hijerarhijska struktura suradnika

– pregled suradnika s ostvarenim učinkom u zadanom razdoblju

– pregled grupe suradnika s ostvarenim učinkom u zadanom razdoblju (vlastiti i učinak podređenih suradnika)

– pregled suradničkih naknada za određeno razdoblje

– popis suradnika koji nisu ostvarili zadani učinak u zadanom periodu

– pregled unaprijeđenih suradnika

– pregled suradnika za specijalne nagrade u ovisnosti o ostvarenom učinku pod određenim uvjetima/kriterijima

  • Obrade podataka omogućavaju korisniku obračun agencijske i suradničke provizije prema određenom osiguravajućem društvu i cjeniku ili svim društvima i cjenicima. Obračun suradničke naknade priprema sve potrebne ispise koji se dostavlju suradniku, analizira rad suradnika i njegove strukture kroz bodovni i finacijski učinak te unapređuje suradnika u zavisnosti od ostvarenog učinka.
  • Za potrebe obračuna koriste se katalozi u kojima se spremaju, ažuriraju i brišu cjenici osiguranja s faktorima za obračun agencijske i suradničke provizije, tablice svota osiguranja u zavisnosti od premije, godina starosti, spola i trajanja osiguranja, općine sa stopama poreza i prireza i njihovim žiro računima, dnevni tečaj stranih valuta, tablica karijere, tablica kriterija za unaprijeđenje i nagrade.
  • U programska rješenja ugrađene su mjere tajnosti podataka (autentifikacija i autorizacija) koje omogućavaju selektivan pristup podacima, odnosno omogućavanje korisniku korištenje svih ili samo nekih funkcija i informacija. U tom smislu nekim je korisnicima omogućeno samo čitanje podataka (samo nekih ili svih), drugima čitanje i promjenu podataka (samo nekih ili svih), itd.
  • Kroz servisne programe ugrađene su funkcije koje osiguravaju sigurnosno kopiranje baza (back-up), njihov oporavak za slučaj greške na diskovima (recovery), te reorganizacija baza podataka.
  • Instalacija programa u sebi sadrži podešavanje sistemske okoline, pisača, isporuku dokumentacije (na papir i on-line) i nadzor nad probnim radom. Obuka korisnika u trajanju od 12 sati uračunata je u cijenu. Jamstvo je tri mjeseca od dana instalacije, a jamstvo na pogreške u programskom kodu je neograničeno.
  • Održavanje se plaća po dogovoru; mjesečni paušal ili po pozivu. Vrši se dolaskom na lokaciju korisnika, modemski ili preko Interneta.
  • Aplikacija se izvodi u Windows okolini. Drugi softverski i hardverski preduvjeti za instalaciju aplikacije ovise o količini podataka koji se obrađuju i broju transakcija. Može se koristiti Java i DB2 UDB.

SV Group njeguje dugoročan, stabilan poslovni odnos sa svojim korisnicima,
partnerima te cjelokupnom društvenom zajednicom.

kontakt

Ako nastavite pregledavati ili kliknete "Prihvati sve kolačiće", pristajete na pohranjivanje kolačića prve i treće strane na uređaju kako biste poboljšali navigaciju na web-lokaciji, analizirali upotrebu web mjesta i pomagali u našim marketinškim naporima. Pročitajte
Politika kolačića | Politika privatnosti

Privacy Preference Center

Close